Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-14, 10:32   #1

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15851
Standard

v65 charlottenlund

Ska bli riktigt trevligt att se dessa lopp i eftermiddag, hoppas jag :-)
Det verkar som vi spelar i gemensam skandinavisk pott.
Lundens travbana är 950m lång 20m bred och har ett långt upplopp 200m.

Avd1) Här har danskarna lagt ca 20% av spelet på 8 O´grady vilket borde göra att 5 BBS i slutändan kommer att hamna under 80% på spelet. Det är väl bara att tacka och ta emot. Den har ju vunnit spårlotten och är en självklar spik.

Avd2) 1 Razor Blade är snabb ut, kan vara en U-häst då den även om den släpper tät har en bra möjlighet från rygg. Plockar med 5,6,7,9,10.

Avd3) 6 Wishing Boy och 7 Elton Attack borde stå för klassen i gänget.

Avd4) 5 Ymer Brick har ju visat sig vara en bra häst, blir min andra U-häst. 8 segrar på 8 starter är ju inte lögn men jag tar med 3,6,7,8,10.

Avd5) 8 Rebus och 9 More TE är mina vinnare men tar med 1 och 11

Avd6) Här plockar jag bort 2 Commander och 12 Timoko. Sett till spel% så ska spetshästen 5 Ed you med, sen tror jag 7 Solvato kommer sitta fint på upploppet brfro, 9 Orali kan allt från bra smygläge och 1 Canaka bf har fått ett större vinnarspel på sig nu på morgonen.

alltså:
5
1, 5,6,7,9
6
5,3,6,7,8,10
1,8,9,11
1,5,7,9

en U-häst = 160 rader
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td